mandag den 19. december 2011

Herren velsigne dig og forbavse dig

Det har været en overvældende oplevelse at mærke reaktionerne efter jeg har fortalt om min skilsmisse. Både i cyberlife og i virkeligheden. Jeg har fået en masse positiv respons. Mennesker der udtrykker sympati, gode ønsker og forbøn, samt konkrete tilbud om et øre at tale i, et måltid mad, nærvær og praktisk hjælp. Jeg tænker at jeg er priviligeret at have så mange søde mennesker i mit liv. Ofte når vi mennesker rammes af svære ting tænker vi; "hvor er Gud hende nu?" Jeg er ikke i tvivl om at jeg møder ham i al den omsorg min næste giver mig i denne tid.
Ensomheden er en af de voldsomme følelser der følger med når man bliver skilt, men der er mange der hjælper mig med at ser forbi fortvivlelsen og få øje på en vej videre frem i livet. Noget at være taknemmelig over!

2 kommentarer:

  1. Det er tit når vi er aller længst nede at vi ser hvor mange fantastiske mennesker Gud har placeret i vores liv.
    Tusind tak fordi at du er dig! Jeg tror at du inspirerer mennesker meget mere end du ved.
    Mange hilsner fra Karen

    SvarSlet
  2. Tak Ole, det var gode ord. Du er i vore forbønner, ved du!

    SvarSlet