torsdag den 19. april 2012

Kvartalsstatus

Vi skriver d. 19. april. 2012 er mere end 3 måneder gammel og det kunne vel være et godt tidspunkt at gøre lidt status over året så langt. 2011 sluttede med krisestemning og skilsmisse efter 14 års ægteskab. Jeg skulle vende mig til at være alene og det var en ordentlig omgang, men jeg forblev ikke alene. Jeg har en kæreste og det er dejligt. 2012 tegner allerede godt.
Store omskiftninger betyder også at man begynder at mærke sig selv på en ny måde. Jeg er begyndt at mærke mere efter inden i mig selv. Hvad giver mig glæde? Hvad har jeg brug for, for at opleve livet i mig? Jeg spørger forsigtigt efter Guds nærvær i min dagligdag og de "lette" svar kan ikke tilfredsstille mig. En ny søgen venter på mig. Jeg er ikke klar endnu, men jeg ved jeg skal tage tyren ved hornene en dag.
I mellemtiden glæder jeg mig over kærligheden og forventer en spændende sommer. Jeg skal 3 uger til Congo og bygge vandforsyning i landsbyen Lukunki. Det bliver det vildeste. Forleden kom flybilletterne med mail og det blev pludselig meget virkeligt. 3 uger sammen med dejlige mennesker fra DK og spændende nye bekendtskaber fra Afrika.
Jo, 2012 tegner til at blive et godt år. Gud velsigne dit år også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar