torsdag den 19. juli 2007

Flere billeder fra Færøerne


Fra Vestmannahavn kan man sejle med en turbåd til nordsiden af øen, hvor havet har gnavet i den stejle klippeside og skabt kanaler med 400 meter høje sider og grotter i flere hundrede meters dybde.





Vandløb har gnavet kløfter i den 50 millioner år gamle lavaklippe.







Vestmannahavn med kirken i forgrunden. Min Morfar ligger begravet på kirkegården. Han var bager og degn ved kirken. Han døde af kræft da min mor var 2 år gammel.




2 kommentarer:

  1. ih det ser fantastisk ud...

    SvarSlet
  2. ja er det ikke bare fantastisk deroppe...
    jeg husker sejlturen fra Vetmanna ud til klipperne - jeg var jo så kæk, så vi ventede på, at de ville sejle derud igen efter en storm - og resultatet var jo, at jeg måtte ud og hænge over rælingen! Men flot var det alligevel

    SvarSlet