tirsdag den 27. marts 2007

4 uger med fokus


I Jerusalemskirken (der hvor jeg er præst) er vi ved enden af en spændende nyt tiltag. Vi kalder det "4 uger med fokus på dit liv" med undertemaerne
Dit livs kærlighed
Dit livs smerte
Dit livs eventyr
Dit livs vej
Min kollega Christian Alsted og jeg har udarbejdet et hæfte med andagtsmateriale til hver dag i de 4 uger og forsøgt at lave nogle særligt spændende gudstjenester de 4 søndage. Det har været en rigtig god oplevelse at mærke vores menigheds opbakning til projektet og hvordan det har løftet at vi alle arbejdede med de samme bibeltekster og bønner. Man kan downloade hæftet og lytte til de 4 prædikener på http://www.jerusalemskirken.dk.

3 kommentarer:

  1. Hej Ole
    Velkommen tilbage til "livet".
    Jeg glæder mig til at følge med!

    Bedste hilsen
    Thomas

    SvarSlet
  2. Kære Ole!
    Godt skift.Glæder mig til at høre mere om jeres kanoture i solnedgang. Her checker vi vandtemperaturen hver dag - 10 grader skal det være, inden kajakken kommer i vandet. Det varer lidt endnu.

    Det er fint materiale I har lavet i Jerusalem. Jeg er overbevist om, at det bliver til glæde og gavn.
    Guds fred og alt godt
    Charlotte
    PS: The Full Monty er også en af mine favoritfilm.

    SvarSlet
  3. Tillykke, jeg vil følge med, når nu jeg ikke længere kan suge til mig af din visdom ved præstefrokosterne i Lyngby.
    - Lasse

    SvarSlet